Saturday 7 May 2011

Tunjuk ajarku sifu

Salam

Nama saya Zaid Ideris. ini entri saya yang kedua. Saya baru je "menceburkan" diri dalam dunia blog ni. Oleh itu, saya memerlukan tunjuk ajar dari blogger-blogger hebat di luar sana. Bak kata pepatah,

"buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar
Kalau salah tolong tunjukkan"
 
Oklah, itu saja untuk entri hari ini. Nantikan entri saya seterusnya. Sebelum itu, jangan lupa untuk follow saya. Follower pertama akan mendapat hadiah yang lumayan. Hadiah apa?! Owh, itu rahsia, tapi special.. Hehehehe



.:: Aku & Blog ::.
- Bila otak, hati, pena berbicara -

11 comments:

Azmer Lias said...

wei, aku org first yang follow..
yahoooo......dpt hadiahhhhhhhhhh


*janji kene tepati..
oyeahhhh!!!

katak panggang said...

lolz....
nantikan hadiah dr aku....
tungguuuu!!!!

AY said...

knp ade gmbr nasi bujang?

katak panggang said...

tu la hadiah misteri!!!! hahahaaa

AY said...

nk jgk la hadiah tu boleh???

katak panggang said...

jd follower ak ke 3 plak!!! haahaa

nor izzah ma hussin said...

org follower ke 3..:)thaks follow..:)

katak panggang said...

izzah nk nasi bujang ke???? hihi

nor izzah ma hussin said...

zaid nk bg nasik bujang ke?xnyesal ni?nk request yg zaid buat sndirik ni..hehe..:D

katak panggang said...

ok... hadiah cancel... hahaha...

nor izzah ma hussin said...

haha..tau takut..haha