Wednesday 11 May 2011

exam habis, MOBS & rehat...

Salam.....

Finally!!! Abiz jugak final exam utk semester 4 ni... Bila abiz exam biasanye rase hepi tp sgt aku sedih paper last smlm... xtaw la bole jwb ke x.. aku serah kpdMU Allah setelah aku berusaha sedaya yg bole... Kau yg menentukan apa yg terbaik utk aku... Terima kasih pada sume yg membantu utk final exam kali ni... jasa korg sume mmg xdilupakan...
p/s: nex sem tlg lg k...



Lps 1 abiz dtg 1 lg event... MOBS (Modus Operandi Bakti Siswa)... Aku akan berkampung di Kota Tinggi Johor utk program anak angkat ni... Sekali lg ak dipilih sebagai biro publisiti n multimedia... (p/s: korg xmuak ke tgk design ak). Hopefully sume berjalan lancar... Berdebar rase nk pegi esok... Xtaw la sapa keluarga angkat aku... "=,=
p/s: aku lg berdebar nk lead senamrobik selamat pg syg... haishhhhh..."=,=

Lps abiz event ni, masa utk rehatkn badan setelah menempuh pelbagai dugaan sem 4 ni... 4 bulan cuti sblm msk sem 5... hahahahaaaa!!!!!
Tp rase mcm busy jugak je cuti sem ni.... haishhhh... "=.=

.:: Aku & Blog ::.
- Bila otak, hati, pena berbicara -

0 comments: