Tuesday 31 May 2011

Bye-Bye rambut!!!

Assalamualaikum....

Hari ni dgn rasminya aku memutuskan utk menggunting rambut yg telah sekian lama aku simpan. Dah hampir 3 bulan aku simpan rambut ni. Malaz giler nk g potong. Balik je rumah ari tu. Mak suh potong rambut. Pastu nenek aku pulak ckp xsesuai aku ngan rambut pjg. zzzzzzzzzzz

Setelah lama fikir, akhirnya ak putuskan utk memotong gak rambut aku hari ni.. HUHUHU!!!!
Bawah ni ak upload gmbr sebelum dan selepas rambut ak. (sorry kualiti gmbr agak x memuaskan)

Ni gambar sebelum rambut aku kene potong....

(Agak nye btol la ckp nenek aku.. haha..)

Ni pulak gambr selepas dipotong... haishhhhhhhh!!!!

(ni stail pe potong pun ak xtaw.. haishhh!!!)

Xpe2.. Ak simpan rambut ni sampai abiz cuti 4 bulan ni. Nak tgk hasilnya camne plak.. hahaa
Sampai sini je la entri kali ni. Pendek je. Jmpe lg nex entri k. Salam.

Otak: Xkisah la potong camne pun. Bukan nye jd makin hensem pun. Haha

Hati: Alhamdullilah. Look at de bright side. Potong rambut dpt jaga kebersihan diri. :)

.:: Aku & Blog ::.
- Bila otak, hati, pena berbicara -

2 comments:

Azmer Lias said...

rmbut pnjang jdi tmpt simpan kutu..
kalo pndek bru nmpk semat...

hensem xhensem tu blkg kira..
jnji konfiden dgn diri sndiri..hehe
=P


*ko ubah setting kpd pop up comment...

katak panggang said...

thanx for de comment bdk jambu batu... hehe.. very motivated.. :)

*dh ikut arahan sifu tukar setting comment... :D