Saturday 21 May 2011

Cuti-Cuti Malaysia!!!!!!!!

Assalamualaikum....

Musim cuti semester dh bermula.... yahooooooo.... Cuti sem bermula dgn cuti-cuti Malaysia... Jauh perjalanan aku dgn member sampai ke Terengganu Darul Iman... Destinasi percutian aku ialah PULAU KAPAS....

Dah lama rasanye ak xbercuti... Last aku pegi cuti pun ngan family ke Pulau Langkawi... Ni first time aku kuar cuti ngan member pegi tempat jauh dr bandar....


Byk gak aktiviti kiteorg wat kt sini.... snorkeling, round island, bbq, beach hiking dll.... Mmg percutian yg xakan dilupakan even last minit punya plan... Kalo bole ak nk rakam setiap saat ada kt pulau tu.. hahaha


Dalam seronok2 wat aktiviti, percutian ni gak mengajar aku erti kebesaran Allah Tuhan Maha Esa... Betapa indah ciptaanNya... Subhanallah!!! Teringat lagu Maher Zain "Open Your Eyes"


OK.. Sampai sini je entry kali ni.... Hopefully ada lg percutian mcm ni masa akan dtg... Special thanx to Muhai, Mazu, Lan, Keba, Azmer n Pojan... next time kita wat lg k... peace



.:: Aku & Blog ::.
- Bila otak, hati, pena berbicara -

2 comments:

myssmus said...

awat pendek sgt cita cek???? ngah teruja2 nk bc, tb2 da abes.... haish.... hmpa cek lgu nih.... :(

katak panggang said...

cek xpandai lg nk reka cite pjg2.... nex time cek wat karangan k... hihi