Monday 4 July 2011

Empat Belas

 

Dengan ini aku mengubah nama blog ini kepada "empat belas".

Soalan:
Kenapa aku tiba-tiba tergerak nak tukar nama blog selepas sekian lama tak update blog ni???

Jawapan:
Nama lama tu aku reka secara sesuka hati aku je sebelum ni. Dah lama puas aku fikir, baru dapat nama yang sesuai untuk blog ni. EMPAT BELAS. Kenapa mesti empat belas? Jawapan mudah, empat belas ialah hari lahir aku. Tidak bawa maksud lain.

Jadi, kita buka buku baru, buku lama jadi pengajaran, banyak cabaran menunggu di hadapan, moga tabah menghadapi semua dugaan. Insyaallah.

4 comments:

Azmer Lias said...

hello 14....
bgos2.buka buka baru.
jgn buka buku 5 suda..hehe

katak panggang said...

hello POV...
aku bukak buku tiga lima...
dok kira hutang ni... hehe

Khalis Soapy said...

hahaha...
katak panggang lagi best kot....

katak panggang said...

katak panggang tu special...
xleh letak jd nama blog...
limited edition... hehe